Eigen kamertje :) - Reisverslag uit Iraklion, Griekenland van Kelly Koolen - WaarBenJij.nu Eigen kamertje :) - Reisverslag uit Iraklion, Griekenland van Kelly Koolen - WaarBenJij.nu

Eigen kamertje :)

Blijf op de hoogte en volg Kelly

11 September 2014 | Griekenland, Iraklion

Hey!

Even een heel kort verslagje (wat voor mijn doen kort is dan..)

We kwamen vandaag thuis van stage en er was meteen goed nieuws, ik kon mijn nieuwe kamer in. Yess, eindelijk!

Ik ging snel mijn koffers inpakken en alle andere spullen (noem het maar gerust zooi.. wat heb ik veel bij zeg) in tassen doen. Na een stuk of 5 keer op en neer te zijn gelopen met z'n 2tjes -kun je nagaan- was alles boven. Wat ziet het er toch super uit! Een ruime badkamer, ruime keuken met 2 tafels en stoelen, zelfs een strijkplank en -ijzer van de vorige bewoonster. Een aparte slaapkamer, met een 2-persoons bed, een bank en 2 kasten. Luxe zeg! En om het even helemaal af te maken: een balkon van 4 bij 6 met uitzicht op zee.. Echt heerlijk!

Wat ook wel ideaal was trouwens, ik heb alle spullen die in dit appartement ontbraken of minder waren, meegenomen of omgeruild met de spullen uit mijn oude kamertje!

Maar voordat ik optimaal kan genieten, even alles goed poetsen. Is denk ik toch wel een vrouwen tik; alles schoon willen hebben. (Of het ligt natuurlijk gewoon aan mij..)
Na een uurtje poetsen was ik klaar, eindelijk!! 2 weken heb ik naar dit moment uitgekeken.

Nu nog meer gaan genieten dan dat ik al deed :)


Groetjes & tot de volgende!

  • 15 September 2014 - 20:42

    Petra Quirijnen:

    Hoi Kelly,
    Gefeliciteerd met jullie 1e jaar ;)
    Hij is helemaal trots op jou goed verstopte cadeau en post.
    Een heel leuk idee!

    Eindelijk je eigen leuke kamertje. Ik hoop dat het je rust geeft zodat je je op je gemak voelt.
    Maar dat komt wel goed denk ik.
    Geniet ervan!

    Groetjes
    Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Iraklion

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 December 2014

Nog 4 dagen te gaan!!

25 November 2014

't Laatste bezoek..!

16 November 2014

ff'kes een kort berichtje!

28 Oktober 2014

Eindelijk, bezoek! :)

05 Oktober 2014

Crete-Life!
Kelly

Hey! Sinds 24 augustus zit ik samen met 2 klasgenootjes voor 16 weken in Kreta! Wij zijn hier om stage te gaan lopen bij een dagbesteding, we gaan werken met mensen met een beperking. Dit doen we in de buurt van Heraklion, de hoofdstad van Kreta. Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 11570

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: